همینجوری نوشت

یادداشت های پراکنده برای موضوعات پراکنده

همینجوری نوشت

یادداشت های پراکنده برای موضوعات پراکنده

نوروز شاید دویدن در کوچه های خاکی شهر باشد، پیشاپیش بادبادکی که پرواز نمی کند و دلهره گم شدن عیدانه ها در جیب های کم عمق کت و شلوارهای آهار دار نو ! نوروز شاید جست و خیزی شادمانه باشد در بستر علف های تازه رو، در همهمه آش رشته و هیاهوی کاهو سکنجبین در روز دردانه سیزده به در ! 

نوروز، شاید دست هایی باشد چفت شده در هم و پچ پچ رازهای ناگفته در کوچه های خلوت پیچاپیچ !  نوروز، شاید سفری دو نفره باشد، پر از دلهره قهر و اشتیاق آشتی و چیدن چاغاله های نارس بادام از باغ های غریبه ممنوع !  نوروز، شاید گرمای ران های نرم کودکی باشد سوار قلمدوش و حس خیسی مشکوک پشت گردن!  نوروز شاید دیدار عروس های جوان باشد با دامادهای مغرور و گذاشتن اسکناس های نو در جیب کاپشن های نوه های " مغز بادام" که از آغوش می گریزند تا به تماشای برنامه کودک برسند ! نوروز، شاید همه چیز باشد، از شیرینی گس کودکی تا تلخی موقر موهای نقره ای، نوروز رویای مکرری است در خواب، آن هم خواب زندگی ! 

نوروزتان سبز و سبزی تان همواره مستدام باد ! 

۹۵/۱۲/۲۹

نظرات  (۱۳)

دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم
به کام تو گردد سپهر بلند
دلت شاد بادا تنت بی گزند
چنین روز روزت فزون باد بخت
بداندیشگان را نگون باد بخت
بیا تا همه دست نیکی بریم
جهان جهان را به بد مسپریم
وزین پس بر آن کس کنید آفرین
که از داد آباد دارد زمین
بسازید و از داد باشید شاد
تن آسان و از کین مگیرید یاد
کسی باشد از بخت پیروز و شاد
که باشد همیشه دلش پر ز داد
فردوسی

نوروز خجسته باد ...
سال نو همگی مبارک. امیدوارم یکی از بهترین سالهای عمرتان سال ۹۶ باشه...

در این ساعات پایانی سال از خداوند بزرگ سالی سرشار از شادی و موفقیت براتون آرزو دارم. خداوندا در این واپسین روز سال دلمان را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر جا تردیدی هست ایمان، هر کجا زخمی هست مرهم، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آن را فرا گیرد. نوروز مبارک
با سلام. در بهار فاطمی از درگاه خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت برایتان صحت و سلامت و حسن عاقبت و زندگی سرشار از محبت را خواستارم.
دعایت می کنم آزاده باشی / جدا از هر چه هستی ساده باشی


دعایت می کنم مانند باران / برای آمدن آماده باشی


دعایت می کنم در ساغر عشق / به کام عاشقانت باده باشی


دعایت می کنم مثل مسافر / امید غربت هر جاده باشی


دعایت می کنم در بستر عشق / شبی همخواب یک سجاده باشی


دعایت می کنم در اوج پرواز / هنوزم عاشق و دلداده باشی


دعایت می کنم در هر لباسی / کمی هم خاضع و افتاده باشی


امیدوارم روزهای باقی مانده از اسفند ماه برایت پر از عشق و برکت و زیبایی باشد
به نام خدا 
امیدوارم سال جدید سال خوبی باشه برای همه هموطنان
سال ۹۵ سال خوبی برای من نبود ، چند سالی هست که آرزوهایی دارم ولی هرچه بیشتر میگذره از آرزوهام دورتر میشم .
نمیدونم در سال جدید چه خواهد شد ، ولی قصد کردم با نیت نیک و مثبت اندیشی سال جدید رو شروع کنم ، بهر حال جدا از خواست و اراده ما ، تقدیر ما هم توسط پروردگار تعیین شده و من به این اعتقاد دارم .
در سال جدید برای همه آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و از خدا می خوام مشکلات مردم حل بشه و صفای روح و محبت به یکدیگر در مردم ما زیاد بشه و هر کسی آرزوی معقول و شرعی داره به خواستش برسه
آمین یا رب العالمین
آمد بهار و گل رخ من در سفر هنوز / خندید و ابر چشم من از گریه تر هنوز
آمد درخت گل به بر امّا چه فایده؟ / کان سرو گلعزار نیامد به بر هنوز
اللهم عجّل لولیک الفرج
.
با سلام
از مطالبتان همیشه استفاده می کنم

عید بر شما مبارک
امید وارم که سال جدید سال خیلی خوبی براتون باشه و در تمام سال شاد و خوشحال با روحیه عالی‌، احساس با ارزش بودن و سلامتی باشید و بهترین اتفاق‌ها براتون امسال بیفته.
سال نو مبارک، شادی روزافزون برایتان آرزومندم
با سلام. در بهار فاطمی از درگاه خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت برایتان صحت و سلامت و حسن عاقبت و زندگی سرشار از محبت را خواستارم.